Jan 9, 2010

6/1/2010

Kunjungan Ustazah (makdak) dan kawan-kawan kelas mengaji surau taman Pelangi, kerumah lebih kurang pukul 6.30 ptg dengan membawa 'Air Yasin' buat aku teruja, terharu, dan sedih... terutama pd makdak yang x jemu2 mendoakan aku, sllu kirim salam dan btanya kabar melalui kawn2 (sbb aku sllu ponteng kelas)..Semoga Allah jua mebalas jasabaik kawan2....

7/1/2010- >< pukul 5pg bertolak ke Penang, waktu tu hujan renyai2......menaiki feri pukul 6pg....pusing2 pening jugalah sebelum sampai ke Hospital Penang..

Daftar di Klinik Pakar Pediatrik Kardiologi Bangunan ACC tk 1 HPP pukul 8.10 pg. Waktu tu dah ada patient, ibu bapa yg membawa anak anak yang senasib dgn aku...dalm hati bekata aku sorangkah dewasa.....biaq p lah .. sebenaqnya aku dah faham doktor penah cerita kes-kes macam ni....

Jumpa Dr. Koh Ghee Tiong-Pakar Jantung Kanak-kanak Kanan (ensemnya dr.muda lg tu) byk nasihat dr doc ... paling awal appt yg doc bg pada 10 mac 2010, Ok lah aku kena redho ketentuan ini....

1 comment:

Anonymous said...

im owes wanna be by ur side... i love u mum 4ever n ever...'')