May 1, 2012

Selamat Hari Pekerja

Nak ucapkan selamt bercuti/beristirehat pada semua pekerja
siapa pun kita, kita adalah pekerja
kerja sendiri atau pun bergaji..

Setiap sambutan tentu bertema
Tema tahun ni adalah “Pekerja Berinovatif Penggerak Transformasi”.
yang aku faham...
melahirkan pekerja yang kreatif dan inovatif  kearah berpendapatan lebih selesa
itu kot matlamat negara....

perlukah sensitif?
tengok tempat dan perkara...

Selamat bercuti, rehatkan minda
atau pun jalan jalan ke Nagoya..
tengok tengok apa yang istimewa..

pastu singgah Restoren M jamu selera
makan berwaspada...


sumber:-malaysiansmustknowthetruth.blogspot.com



11 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

selamat hari pekerja! :))

MulutPayau said...

selamat hari pekerja...

sehari suntuk layan mata...hehehe

insan_marhaen said...

IM dah 30 tahun bekerja. Biasa je...hari Pekerja adalah hari cuti untuk berihat. tu jer...

padin said...

hehee selamat hari pekerja... cutinya sama je dengan cuti rehat yang lain, :D

Cikgu Hairul said...

selamat hari pekerja juga.. dah lepas..

S..U..D..@..I..S said...

♥ p a a n i ♥
ya selamat kembali bekerja

MulutPayau
1 hari pun terasa lega
kalau lebih lagi gumbira...

insan_marhaen
dah lama bekerja perlu banyak berehat

padin
rehat minda jiwa dan raga
jgn difikirin perkara yg lepas..
esok masih ada...

Cikgu Hairul
kabare cikgu....

Kalamhati said...

selamat terlewat ucapan..hehe takpe kan?valid lg..selamat hari pekerja..=)

tehr said...

Hari ni dah kembali bekerja
Tak banyak masa nak berkata

Mario said...

ceh!bejalan ke nagoya pulak...ekeke

Nens Collection said...

hehe..best ari cuti kalo dpt g jenjalan kan..hehe

CIK TOM said...

slmt hari pekerja jgk walau dah terlepas..hee