Jun 20, 2012

Keperluan Air


Berapa jauh lagi nih.....
kuat , gigih dan hebat




13 comments:

pena rozie said...

kenapa la sekarang 2 liter tak abis minum air. huk3...

pena rozie said...

kenapa la sekarang 2 liter tak abis minum air. huk3...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

susahnya mereka nk cr air.jln kat pasir amat sukar.patut pinggang mereka ramping..eh apa saya komen ni?

*SiRibenMerah said...

mesti diorg sempat buat tarian gelek kan.. perghhhh~

eiela said...

susahnya nak cari air kan.

S..U..D..@..I..S said...

pena rozie
musim panas gini byk kena minum air kalu tak rasa panas badn...

Lydia Miza(Aidyl Azim)
yg kagum leher dan kepala mereka boleh tegak untuk jangka masa yg lama....

S..U..D..@..I..S said...

*SiRibenMerah
buyung tu tak gerak..huh....

eiela
syukur kita dibumi ini....

Kunang-Kunang said...

Kesian utk sebuyung air memerlukan tenaga seteruk tu!!!

padin said...

hehee sampai tempat yg di tuju, air pon da abes.....

Shasha Catering said...

Hargailah air. Jangan buka air masa sedang gosok gigi dan masa menggosok badan dengan sabun atau masa syampu rambut. Ramai masih tak amalkan tutup paip camni, saja jer biarkan air keluar camtu jer....
Tengoklah tpt lain, betapa susahnya mereka nak dapat air.

Nens Collection said...

alhamdulillah..kt mesia ni xde la jauh nk cari air..;)

S..U..D..@..I..S said...

Kunang-Kunang
patutnya lelaki yang angkut..tak gitu....

padin
sudah lah penat dahaga pula....

Shasha Catering
belum rasa susah tu yg tak pandai tutup paip...

Nens Collection
zaman mak atok kita dulu merasa la susah angkut air....

Wanzi said...

Skrg musim panas perlu byk air