Aug 3, 2014

Jenguk-jenguk kebun selepas raya...

Belum terlambat lagi kot ...nak ucap selamat hari raya dan maaf zahir batin... pada kawan- kawan yang sedang beraya.

Bagaimana raya tahun ni...tentu meriah kan...nak juga buat cerita raya...nanti-nanti lah...

Blog sejuk beku.. terabai..

Tanaman pun apa lagi.. hidup pun seadanya tanpa perhatian rapi... tuan tanah turun kekebun hanya untuk siraman sahaja.... kadang 2 hari sekali, tapi nasib baik rahmat hujan tak putus sebagai talian hayat....

Syukur rezeki 


masih muda...tak sabar nak cicah...

bunga sulung

puas bersambal belacan dibulan ramadhon..

simpan untuk benih...


Harap semangat berkebun datang kembali....kebetulan hari-hari hujan...
Tak sabar nak lawat kebun kawan-kawan....

8 comments:

suka suka said...

assalam Sudais.. Selamat Hari Raya .. amboi cili tu bergayut-gayutan ya.. panjang-panjang pula tu... seronok tengok.. kedondong akak dah merajuk .. tak mau berbuah ...

suka suka said...
This comment has been removed by the author.
@na said...

masyaAllah...syoik nyer tgk buah umra tu..kecur ailio...jeruk sedap tu sud@is...

Normala Saad said...

Selamat Hari Raya, Maaf zahir & Batin.
Cantiknya buah amra dan cili tu..

❤Kamsiah❤ said...

akak pun baru hari ni mula mengupdate blog..

ummi aqilah (LM) said...

Selamat hari raya sudais..

Geram tgk cili tu

Kakzakie said...

Buah kedondong tu kakak pasti tak akan putus terus berbuah. Cili pun dah tak ada masalah dah masak kat pokok pun ye... akhirnya selesai masalah.

Selamat Hari raya dari kakak..

padin no said...

amboi merah menyala heheee