Oct 10, 2014

Tidur bergaya-gaya

Nikmatnya dapat tidur hari cuti,,tapi jangan terlebih tidur sudahh,,sembab pula nanti,terutama waktu petang.

Simarie ni asyik tidoq ja kojenya, makan tidoq, makan tidoq. Tu yang tembun(gemuk),,,, Ya lah takan nak basuh pinggan ,jemur kain plak kan.

Syoknya hang melentok marie aiii..











Jom marie p kebun tengok apa yang ada ...peneman setia kat kebun

19 comments:

Julie M said...

Gemuknya kucing ni. Geram tgk, rasa mcm nak peluk2 je hehe:-P

TukangKebun said...

Wah comel gebu sungguh Marie ni.
Peneman tukang kebun yang setia di kebun pula si Tigger tapi lari kalau nampak angsa datang.

Acik Erna said...

Macam2 gaya tidur..

Temuk said...

Assalam
Marie pun ada keistimewaannya. Bikin hati kita terpaut padanya.

cucubulat said...

pic ke2 dan 3 tu mcm mengada2 pulak,,buat2 manja.hehe

insan marhaen said...

hang bos ka aku bos? ngeee...

LiNa_Pg said...

Macam2 gaya dia tido comel jer...wah best tu ada peneman setia masuk kebun hihiii

ummi aqilah (LM) said...

Gemok... Kalau sejuk lg lah makin bengkok dia tido ye:)

Gee Lion said...

eh eh kucing nih.. memang sengaja buat2 comel nak kasi kena culik ke ape? :p

Normala Saad said...

Mcm kucing kak saja gayanya..kadang2 kak merungut juga kat depa..syoknya jadi kucing..makan..tidoq..makan..tidoq..

ctpayong said...

assalamualaikum sud@is
assalamualaikum marie

uhhhh seronok tu kalau dapat bawak ke kebun. semua ceruk dia akan explore....

@na said...

salam sud@is, nampaknya tempat tidur marie lebih cantik dari katil saya la...hehehe
comei!

Honey said...

Salam Sudais,


Alolo comel nya dia!!!!

nadia rashid said...

Nmpk berat jer...menikus tak ke mcm malas-malas gitu...dulu suka sgt ngan kucing mcm ni..siap bwk tido mlm

Bunda a.k.a KN said...

Senang hati betoi dia ye....macam2 gaya...

paridah said...

SALAM PAGI...COMELNYA...

tiga lalat said...

Salam. Hee sungguh comel kucing itu.

Hana Syed said...

salam perkenalan.. comel kucing tu..

AMIIZAA said...

salams kenal dari saya:)

ya allah geram nak peluk cium budak bulus nie....mcm tommy sayalah awak:)