Aug 15, 2010

Bunuh isteri tetak anak

Berita yang sangat menyayat hati ,

TELUK INTAN: Seorang suami menetak isterinya sampai mati dan mencederakan seorang daripada dua anak perempuannya sehingga parah termasuk putus dua jari kanan di Taman Mawar, Langkap....

Polis terpaksa melepaskan dua das tembakan apabila lelaki itu bertindak ganas dan cuba menyerang dengan parang dan pisau. Dia mati di tempat kejadian.....tetapi lelaki berkenaan mempunyai sakit mental....berita penuh disini.

Binatang ada x yang sakit mental....
bila aku dah besau ...kau jadi makanan akuuuuu......

alaa..alala. tomey nyer...

zzzzzzz.....

16 comments:

aSmiDar said...

Binatang pon kadang2 macam mental tau..
sbb eda ade kucing..die baik sngt..
mmg manja..
sume org dalam rumah pon sayang die..
xpenah sakitkan die..
ade 1 hari tu,mak eda macam biasa gosok2 die..
pastu tiba2 die gigit dan hentak kaki die kt tngan mak...
mak terpaksa hempas ke dinding baru lepas..
terkeluar isi tangan...seram giler..
skg dah xpelihara kucing dah..
fobia..
huhu

HIDUP KITA said...

ish2..seram la..
kesian dgr brite camne
x sangka tau

echah mashuri said...

dah nama bks pskit mntal..
kesian kt ank2 dia:(

K2r~90 said...

bile otk kreng waras sume mende brani buat

S..U..D..@..I..S said...

@aSmiDar - binatang pun kadang2 tension kot..hehe..protes lambat kasi makan ka..

@HIDUP KITA - hari menyeramkan

@echah mashuri - sian pada anaknya yang parah

S..U..D..@..I..S said...

@K2r~90 - kesian pada orang kurang waras..semuga kita diberi kewarasan untuk meneruskan kehidupan

n@jwamz said...

haiwan specially kucing x de mental2 illness nii...
dorg kena tuan, kawan n lawan... manusia je yg mental smpai x kenal ank bini...mmg patut mati dat man...
dlm Islam pn hukuman mati dibalas mati kn...just poor 2 dat two lil'girls...huhu

S..U..D..@..I..S said...

@n@jwamz - salam cik n@jwamz..perbuatannya diluar pemikiran yang waras..patutkah dia dihukum sebegitu...fikir2 kan

✿✿ Y-A-N-N ✿✿ said...

susah gak nk salahkan orang yg mengamuk tu. dia bertindak di luar kewarasannya. kan?

Cik Jari said...

ngeri kan?dekat my hometown lak tuh.setelah diselidik, si mangsa adalah sepupu sepapat dengan my frenz...mmg ta sangka jadik camtuh..laki tuh mnetally disorder sebab ta abeh menuntut ilmu itam ngan org indon..tu jd mereng..wallahu'alam

ASaDa RyutaRo said...

adeh.. ada sakit mental ghupenya.. hurmm.. tak dpt nk salahkan sape. tp ye ke ada masalah mental? ke dgr suara dari langit? isk..

Femillea Boutique said...

kesian sgt kn..anak2 sekaligus terus jd yatim piatu..time ramadhan lak tuh..semoga Allah cekalkn hati mereka semua =)

FloEllen said...

adoii..manusia jenis apa dia ni...lalalala

S..U..D..@..I..S said...

>>✿✿ Y-A-N-N ✿✿ - kasihan nasib anak2 nya

>>Cik Jari - macam2 kes berpunca dari orang Indon ni...

>>ASaDa RyutaRo - patut dok kat spital bahagia

>>Femillea Boutique - berat mata mmandang berat lagi bahu memikul..semuga diberi kekuatan

>>FloEllen - makin banyak kes macam ni...

FloEllen said...

adoii..manusia jenis apa dia ni...lalalala

HIDUP KITA said...

ish2..seram la..
kesian dgr brite camne
x sangka tau