Aug 26, 2010

Sms hampehhhh!!!!!

2-3 hr lepas aku dapt sms dr kawan aku yg dh terkena dan mau mengena aku juga..
Ada sapa2 yang dapat sms cenggini...


CUEPACS dah cnfirm! kerajaan jd bg bonus hr ry kpd semua kakitgn Awam pd 15 Sept 2010 sbyk RM 2000. Pkelilingnya blh ddpti
#

#
#

#
#
#
#
#
#
www.jgnharaplahwoi.com.my!!
hahaha mula2 aku tekezutt beruk juga ....2000 byk tu..msa tu blum bc abih lagi......aku dh berangan raya sakan tahun ni....aku pun canang kat member2 lain ada gak yg tebeliak bijik mata...pas bc abih nak tegelak pun ada....semua terkena
..kah..kah..kah.......

Sehinggalah kluaq tv kul 8.00 mlm td..bonus dapt gak 500...jadilah dr x da...



cream cramel yg aku suka (gmbr google..nya)

9 comments:

~Nur Zulaiha~ said...

hahaha.....

len kali baca biaq perabih cik abg oit....

karemel manis~~~ wekkk wekkk

apik pehe said...

haha..rm500 tu pon da banyak da..bagi aku la, kalo org len tu xtau la..

deem said...

kahkahkah....nasib bek aku x dpt...syukur ada gak rm500 drpd tkda langsung

S..U..D..@..I..S said...

@~Nur Zulaiha ~ haaa.. bc sampai abih... lin kali naa..(oops..kakak la)...jgn wat manis sgt gula kan mahal cik adik ooi......cukup2 rasa aja...

@apik pehe - byk tu...syukurrrrr

@deem - haa.. betul tu.. deem

ejum said...

ehhee...
ok ler tu kan dari xda..

kalau rm2k memang mantap lar raya tahun ni..

K2r~90 said...

haku pnah dpt msj cam hapeh dr sepupu
byinye

" nak join haku x g langkawi , free jek utk membe2
siyes peluang hanye seali jek
kalu nak tiket g lwati
www.banyakcantikmukenakfree.com"

S..U..D..@..I..S said...

@ejum - raya tetap raya.....besederhanalah dlm apa jua keadaan,,itu yg sebaiknya kan...tq

@K2r~90 - hahaha,,,2 x 5..

diana said...

amboi..
500 tu pun dah
cukup banyak dah tu.
yang lawak nye,belum bace abis dah berani berangan sakan..

~Nur Zulaiha~ said...

hahaha.....

len kali baca biaq perabih cik abg oit....

karemel manis~~~ wekkk wekkk