Sep 14, 2010

Cerita lawak Bodoh....

Ni cerita 3 kembar dalam perut mak dia..imagine jee ya...

Satu hari berlakulah dialog dalam perut tentang cita2 diaorang.,

yang pertama berkata:

aku nanti nak jadi pegawai tnb sebab dalam perut mak kita ni gelap sangat aku nak bagi terang sikit....ada lampu jalan ke...senang nak rempit

yang kedua berkata:
aku nak jadi arkitek sebab perut mak ni kecik sangat aku nak jadikan dia besar sikit...ada gelanggang badminton ke..futsal ka..x boring sangat..

yang ketiga berkata:
kalu dalm perut mak kita ni ada lappy kan best....boleh lah berblogging dengan kawan2....betul x ....

hehe.. semua setujuuuu...


11 comments:

aSmiDar said...

hehe..besar mknanya tu..kihkih

Ratu Sulaman said...

hampeh..

ibuintan said...

imaginasi yag hebat, belum lahir dah tinggi impiannya...

~Nur Zulaiha~ said...

hebat berblog dlm perut... dier gna broadband apa??
celcom ker maxis tak pon TM 2 leh dpt lappy pcma skli gan line...
hahahaha
kelakar n3

tehr said...

aku nak setuju ke tidak ni?

S..U..D..@..I..S said...

@aSmiDar - ya ka...cam tu laa nmpaknya

@Ratu Sulaman - tq singgah..mai la lg

@ibuintan - harap2 menjadi seperti impian.hehe

AWAN FANTASIA said...

bijak2......

S..U..D..@..I..S said...

@~Nur Zulaiha~ - haha..memang hebat budak2 tuu....biar la keluar pun hebat.

@tehr - klik ja a atau b

@AWAN FANTASIA - btoi3..kata upin ipin

AWAN FANTASIA said...

bijak2......

ibuintan said...

imaginasi yag hebat, belum lahir dah tinggi impiannya...

Ratu Sulaman said...

hampeh..