Sep 15, 2010

Akibat Membaling Batu

Kanak-kanak Palestin disiksa secara seksual didalam tahanan
Semangat juang yang tinggi untuk mempertahankan tanahair ,agama dan bangsa telah tersemai dijiwa kanak-kanak Palestin...walaupun mereka terpaksa berhadapan dengan peluru yg tidak menentu dan kecanggihan kelengkapan perang bangsa Yahudi.klik sini berita penuh


Subhanallah....dekat sangat tuu...


lariiiiiii ..............

lawan tetap lawan...biar pun tanpa senjata

10 comments:

aSmiDar said...

kesiankan..
kecik2 lg dah terpaksa lalui sume ni..
orang malaysia ni..
manja lg kalau baya2 tu..
ermmmm

tehr said...

kat malaysia ni bukan 'lawan tetap lawan' tapi 'rempit tetap rempit'
...tak tau bila nak sedar

amira said...

mereka ada semangat juang,,kita bangun subuh pun susah nak penuh masjid

NICK IRFAN said...

hish xleh tgk la sedih....

S..U..D..@..I..S said...

@aSmiDar - berat mata memandang ..

@tehr - adakah undang2 x cukup ketat, atau kurang didikan dr segi moral

@amira - kita belum diuji sehebat mereka...

sweet-ladybird said...

:(... moga2 batu yg mereka lemparkan menjadi bom dapat memusnahkan mereka. aminnn..

S..U..D..@..I..S said...

@NICK IRFAN - terharu dan teruja dengan ketabahan mereka semuga ALLAH memberi kekuatan yg luar biasa pada rakyat Palestin

@sweet-ladybird - harap2 begitu...kuasa ALLAH siapa tahu..

Rowena Chasez said...

ya Allah...
kesian sgt tgk dorang..
:'(

Masa DAH Time said...

kaum yahudi kaum yang suka menceroboh..kata Tuhan.
budak kecik tak bersalah pun dorang nak tangkap nak seksa.

S..U..D..@..I..S said...

@Rowena Chasez - mungkin keadaan memaksa mereka menjadi berani dan cekal

@Masa DAH Time - mereka ni..hati kering dan perut hijau..paling kejam