Oct 24, 2010

Aku hilang kawan

Kawan..
saat ini aku sangat rindu kawan....
dimana agaknya...
aku mendoakan agar kehidupan kau sllu bahagia..
dimana saja berada
kenapa hilang terus tanpa berita
call x angkat, mesg x reply
hp bertukar no...
puas kucari beratus kali, search fb x jumpa


aku belum berputus asa...


andai kau masih menganggap aku masih kawan....
contact lah aku...
di alamat yg sama
talian yg sama..


atau..

aku bukan lagi kawan?.....
apa salah aku ya kawan mungkin aku x perasan, andai aku melukai hati kawan,
maafkan aku ya kawan....
................................
...........................


...................
........................
..............
..


oohhh..aku bermimpi rupanya.....


K - kehadirannya menceriakan
A - antaranya tiada kecurigaan
W - wpun jauh namun dekat dihati
A - ambil berat
N - namanya sentiasa dalam ingatan

kata kawan..
 
Jangan tinggalkan orang yang kita sayang untuk orang yang kita suka
 
kerana..
orang yang kita suka akan tinggalkan kita
untuk orang yang mereka sayang....
 
Jangan cuba dapatkan apa yang kita sayang
tapi ..
 
sayangilah apa yang kita ada....


 





betul ke kawan2.......






18 comments:

silenceaneesa ♥ said...

yepp betul tu ;) hidup kena teruskan juga. saya kawan awak juga. kawan blogger! (^-~) nite ;)

Insan Marhaen said...

cari kawan tak pe. jangan cari kawaq...

S..U..D..@..I..S said...

@silenceaneesa ♥ - betul tu kawan biar seribu....

@Insan Marhaen - besanya kawaq mai malam2..

iszieylyanziy said...

saya sayang kawan saya

S..U..D..@..I..S said...

@iszieylyanziy - sama juga..tu pasal x jumpa2 lg nih...

rossoneri said...

betulllll

Tomato Gurl's Life said...

betul..paling suka word yg bawah tue..touching~

p[A]n[A]d[O]L said...

biar kita b'kwn tanpa kenal rupa
biar kita b'kwn tanpa kenal darjat
biar kita b'kwn tanpa kenal bangsa
biar kita b'kwn tanpa kenal agama
biarkan kita b'kwn
b'kwn dengan semua
kerana semua kawan itu tidak pernah merugikan kita.. ;)

belalang hijau said...

kita kawan2 x mahu lawan...
(boleh terima ke komen nih?)

huhuhu

S..U..D..@..I..S said...

@rossoneri - ya ka betul..haa betul la tu...siaplah kita kalu x da kawan

@Tomato Gurl's Life - sungguh x ku sangka ada orang touching...sabare

@p[A]n[A]d[O]L - jom kita kumpul kawan2 melalui blogging

@belalang hijau - kawan biar seribu, lawan jangan walaupun satu


terimakasih lah byk pada kawan2 yg sudi jejak bertapak kat sini
sila datang lagi....

LadyBird said...

suke ayat ni :

Jangan tinggalkan orang yang kita sayang untuk orang yang kita suka

kerana..
orang yang kita suka akan tinggalkan kita
untuk orang yang mereka sayang....

Jangan cuba dapatkan apa yang kita sayang
tapi ..

sayangilah apa yang kita ada....

kobEj0rdan~ said...

Jangan tinggalkan orang yang kita sayang untuk orang yang kita suka

pening aku pk ayat ni, cm ade something wrong.haha

Gayahspears said...

salam sudis...
kawan ketawa ramai ley dapat..
kawan menagius seorang diri..
renung2kan...

S..U..D..@..I..S said...

@LadyBird - makasih lady,tak sangka ada juga orang suka

@kobEj0rdan~ - jgn pening2... ayat mudah je tu, bc 2-3 kali faham sikit kot.....

@Gayahspears - ceritalah dengan bestfren mungkin dia teruja dan trus menangis...jgn keseorangan nangis terus trusan sis......

tehr said...

kawan ketawa senang didapat
kawan menangis sukar dicari

S..U..D..@..I..S said...

@tehr - betul tu cikgu mmg susah nak dapt kedua-dua sekali...

alangkah mulianya kalu dapat jadi teman menangis pada org lain..

S..U..D..@..I..S said...

@iszieylyanziy - sama juga..tu pasal x jumpa2 lg nih...

silenceaneesa ♥ said...

yepp betul tu ;) hidup kena teruskan juga. saya kawan awak juga. kawan blogger! (^-~) nite ;)