Oct 19, 2010

Jadual Perlawanan Separuh Akhir Piala Malaysia 2010

Copy jadual ini dr blog pahlawanmerah
terimakasih tuan..

20/10/10 (Rabu, 8.45 mlm)

KEDAH vs KELANTAN

N.SEMBILAN vs
JOHOR FC


23/10/10 (Sabtu, 8.45 mlm)

KELANTAN vs KEDAH

JOHOR FC vs N.SEMBILAN


Tahniah pada pasukan yang berjaya melangkah keseparuh akhir Piala Malaysia 2010 pada malam esok. Berjuanglah dengan semangat kesukanan yang tinggi. Pemainan yang sihat menjamin peningkatan mutu sukan negara.


Kepada pasukan yang tidak berjaya bukan bermakna tidak kuat tapi mungkin kurang bernasib baik.... cuba lagi dimasa hadapan

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA...




13 comments:

Si Sangkar Hitam said...

mintalah kedah menang balik....
chayok kedah

S..U..D..@..I..S said...

@Si Sangkar Hitam - Menang kalah x penting itu adat permainan, main baik2 jangan gaduh2 itu yg utama(ayat je tu... sebenarnya menang itu penting) maju kedah majuuuuu....

sweetie2010.blogspot said...

Salam,

Wah..dah ada jadual perlawanan ni baguslah. Harap pemain dan penyokong mempunyai semangat kesukanan. menang kalah adat perlawanan. Aperpun Selangor tetap dihati.

d_tieah said...

Dulu minat tgk bola ni, tp skrg x lagi..
Sebab Sarawak x hebat lagi, mcm zaman Alan Vest..

S..U..D..@..I..S said...

@sweetie2010.blogspot - selangor memang hebat...tp cuba lagi taun depan

@d_tieah - ya betul

Tomato Gurl's Life said...

tak minat bola..huhu..tengok je la..

S..U..D..@..I..S said...

@Tomato Gurl's Life - cik tom minat game apa?....badminton, squash, hoki.....

diana said...

kedah mesti menang..
3-0..

ibuintan said...

n.s pun mesti menang gak, jumpa kedah di final....hopefuly

S..U..D..@..I..S said...

@diana - haha...xberani cakap la,,bola bulat ni ssh...macam2 boleh jadi hopefuly menang bergaya..

@ibuintan - semua pasukan hebat2 belaka..tunguuuuuu...

acap said...

pulun kedah pulun

S..U..D..@..I..S said...

@acap - yaa!! harap2 permulaan yg baik..

acap said...

pulun kedah pulun