Oct 12, 2010

Patah Tumbuh Hilang Berganti


Patah tumbuh

Patah ………...kenapa patah?
Loklaq, asyik jatuh, faktor usia, sampai masa
Selalu yang patah akan tumbuh….khas untuk pokok
Tapi ni bukan pokok…benda2 ok lah
Yang patah sudah lama berbakti, mungkin juga kecik hati, atau x sudi lagi……
tapi sungguh aku sayang kamuuu..ingat tuu
Yang patah jgan dibuang begitu saja…
boleh repaer..kot
sbb x sanggup berpisah ..aku sanggup pa saja

Yang tumbuh, fungsinya  sama untuk berbakti..
Walau pun nampak belum serasi...  mungkin baru,  boleh beri peluang lagi..haha

Hilang berganti

Hilang , byk kategori hilang

Hilang pilihan sendiri
Nak ucapkan selamat berpindah ketempat baru pada CC Pn. Siti Mariyam
Semoga ada kebahagian disana, bersama keluaraga, kami disini sentiasa mendoakan semuga dipanjangkan umur dapat kita berjumpa lagi

Menghilangkan diri begitu saja tanpa berita @
Mungkin jemu, ingin mencuba damai ditempat lain, sibuk ke x sempat kirim berita (sms sja ) atau ada alasan lain…apa2 sajalah

Hilang x kembali– yang ni sudah suratan Ilahi..
Allah menentukan segala yang ada dilangit dan dibumi...
Kita hanya merancang, tapi ketentuan dr Yang Maha Esa

6 comments:

gnesop.com said...

ada juga yg patah tak tumbuh, hilang tak berganti..kan?

S..U..D..@..I..S said...

@gnesop.com - jawapannya gg sop..sure x tumbuh kali kedua..hehe

iszieylyanziy said...

yang patah tumbuh,,yang hilang berganti,,yang berganti mungkin tak sebaik yang hilang,,,

LadyBird said...

patah tumbuh hilang berganti..
tapi yang tumbuh x sama dengan yg patah.. sob3x..

S..U..D..@..I..S said...

@iszieylyanziy - tiap2 orang ada kelebihan dan kekurangan

@LadyBird - sebab tu la rasanya orang x berani mencuba yang baru, takut x sama dengan yang hilang.....x mungkin sama 100%.. betoi x

n@jwamz said...

hilang kerana pilihan sendiri:: keterujaan ingin memiliki new life at da new place:)

hilang x kembali:: telah dijanjikan Allah yang satu hari nnti kta ttp akn pulang ke sana mengadapNya-redho

hilang tanpa khabar berita::
kehilangan yg sgt mnyakitkan...melukai hati insan-insan yg mnyayanginya dan insan2 yg pernah disayanginya...ada hati, ada akal, pikir lah sebaiknya...wajarkah??