Dec 4, 2010

Seronok Naik Motor Besar.............

Cerita lucu tapi benar disinar fm yang aku dengar pagi tadi.....ada sesiapa mengikuti siaran..

Ceritalebih kurang begini
Kejadian berlaku di sebuah stesen minyak. Couple dalam cerita ni iaitu Jenny (nama tipu2) dan Anis (nama tipu2) berhenti untuk mengisi minyak.

Jenny beratnya >< 99kg manakala Anis hanya 47 kg.
Setelah siap semua baru saja Anis nak melangkah menaiki motor besar tu tiba2.. vrooooommmmmmmmmmm!!!!!! 








Jenny meluncur laju meninggalkan kepulan asap kemuka Anis...

Anis : Terbeliak.. tenganga... terkulat-kulat sambil menyumpah kerana malu dilihat dan diketawakan oleh sekelian yang ada kat setesen minyak tu.

Anis : Hanya ada duit Rm1 atau dua dalam poketnya, berjalan keluar mencari bas untuk balik kerumahnya... siannya..
Dipertengahan jalan Jenny baru tersedar, dan terus call Anis

Jenny : "Darling where ar u", sambil gelak sakan....

Anis : "What u think"..bengang tahap gaban...

Jenny : "Sorry i x perasan tadi" (rupanya berkilo2 meter ditinggalkan)

Anis : "Boleh belah...x guna punya jantan".....

Pesanan penaja;
Poket biar berisi dan jangan mengharap orang belanja sepenuhnya.
Penunggang mesti memastikan pembonceng naik dengan selamat baru start vroommmm..
Naiklah bas untuk lebih selamat (kalau tidak berkereta)






Agak2 sebab apa si Anis tertinggal......






21 comments:

apik pehe said...

huhuh..apik pon xtau nape tertinggal..maybe anis ringan sgt..xpon motor tu terlalu besa..hehe

Abu Luqman said...

..mungkin anis ringan kut

isephia said...

mungkin anis yang bayar minyak motor, sbb tu la jenny tinggalkan anis sbb tanak bayar balik ahahahhaaa

S..U..D..@..I..S said...

@apik pehe - rasanya cam tu gak, sian anis, apik jgn buat camtu dahlah....

S..U..D..@..I..S said...

@Abu Luqman - sian kat orang ringan, kalu naik motor besar

S..U..D..@..I..S said...

@isephia - haa..mungkin jugak, mengelat tu...rosak2

biskut said...

mudah kalau mau cari alasan kenapa..
cuba letakan seguni beras seberat 50kg di bahu kanan,kendian letak sekampit beras 5kg di bahu kiri...mana lebih terasa?
nah anis itu tiada beda sama ada sudah membonceng atau belum..kerna saja jenny sudah punya berat badan melebihi berat motor dan juga anis.

@na said...

Sudais, sebab anis bagi cik abg dia yg tunggang motor tu, kalau dia tunggang sendiri sah-sah dia tak kena tinggal...hehe..

zmah said...

Kasihan dia....penuh pengajaran.

S..U..D..@..I..S said...

@biskut - ya jawapan logik, boleh diterima

S..U..D..@..I..S said...

>@na - haha...ana pun pandai menjawab, apapun kita tunggu keputusan juri

S..U..D..@..I..S said...

@zmah - ya ambillah pengajaran, dr cerita benar wpun agak lucu..

♥ Princess ♥ said...

kesian....sape suruh kurus

azhar said...

cerita ni ada sambungan ker?...x tau lah pasai apa..hehe

S..U..D..@..I..S said...

@♥ Princess ♥ - jenis kurus save bajet

S..U..D..@..I..S said...

@azhar - ops!...kena tanya afdlin shauki...hehe

zalizalu said...

ahahhaa.. sian plak anis.....beza sangat berat mereka.. :)

Insan Marhaen said...

IM pun pernah gitu. tak sempat duduk motor dah luncur dulu..

S..U..D..@..I..S said...

@zalizalu - bezantara berat bukan faktor untuk ditinggalkan betul x.....

S..U..D..@..I..S said...

@Insan Marhaen - Tak sempat duduk tu kira dah naik la.. ini belum sempat naik..sadis2

S..U..D..@..I..S said...

@♥ Princess ♥ - jenis kurus save bajet