Feb 2, 2011

Singgah Sini Sana......

Terima kasih kawan2 yang sudi datang dan singgah keblog yang ntah hapa2 nih....mula2 berblog aku tulis suka2 aja..pas lama2 rasa syok pula kalu x buka rasa terpanggil. Hari ni 1feb2011 sudah 6 bln rupanya berbloging bersama nuffnang dan hari ni juga follower ke 500 iaitu dari 'Hot Mama'. Tq2. Akan aku lawati kawan2 yang singgah kesini.

Kedatangan kawan2 samada singgah jejak bertapak ke shoutbox atau kekotak komentar buat aku teruja untuk berada disini atau mengisi ruang post n3. Kadang2 aku rasa apa yang aku post bukan ada isi pun hanya mengarut ja lebih...berbanding dengan blogger2 yang hebat gaya penulisan dan terkesan dengan teknik penyampaian. Satu lagi ruang komen disqus yang aku gunapakai yang kerap bermasalah, kadang kluaq kdg kematu macam tu....aku pun x faham....

Yang aku x boleh tidak lawat blog dan baca n3 kawan2 kadang2 1-2jam mmg x terasa. Segala suka duka, lawak jenaka, pengalaman yang berharga juga perkongsian ilmu byk aku dapat melalui berblogging. Terimakasih byk pada yang memberi teguran pandangan cadangan dan ilmu2 pasal blog. Aku hargai semua tu..

Pernah aku terfikir nak tinggalkan blog sbb buat aku lalai byk perkara tapi....tapi aku x boleh lagi buat masa nih..sbb aku seronok bila merapu/menulis...aku menulis bila aku seronok..yang pasti seronok itu nikmat...hehe..

Rasanya aku akan tamat dan tutup blog ini bila keadaan tidak mengizinkan.


Wallahua'lam





No comments: