Mar 10, 2011

Mac Yang Banyak Peristiwa

Mac datang lagi... cepat betul rasanya..banyak tarikh2 penting yang aku x lupa dibulan Mac 

6 Mac -  Ulang Tahun Hari Angkatan Tentera Malaysia (waktu tinggal dengan sepupu kat KL..aku sllu p tengok pertunjukkan ATM kat Stadium Merdeka. Macam2 aksi hebat yang dipersembahkan. Salah satu acara wajib ialah terjunan anggota payung terjun yang membawa bendera Malaysia dan yang aku x lupa dimana melibatkan kemalangan jiwa yang amat menyedihkan.

8 Mac - Hari Wanita Sedunia. Harap semua yang bergelar wanita lebih tabah menghadapi segala2nya untuk lebih hebat dan berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi

9 Mac - Birthday kawan ku @nazaujah 
Kawan yang sllu aku kongsi2 kisah suka duka dan sengal2 juga. Happy birthday kawan semoga sentiasa di beri perlindungan dan dirahmati selalu. Tahniah juga kerana tahun ini telah berjaya selangkah lagi menjadi 'usahawan wanita' yang sedang hangat diperbincangkan saat ini. Nak tahu lebih lanjut tentang pelaburan emas dan pentingnya membeli atau menyimpan emas bolehlah layari bloganya http://dinar-abiha.blogspot.com.  

Banyak rahsia2 emas yang dibongkarkannya, tentu anda teruja dan yang pastinya x akan kecewa. Jom lawati

d.i.n.a.r~A.B.I.H.A

My Photo

11 Mac - Genap setahun sudah rawatan aku diHPP. Alhamdulillah
sehingga kini baik2 saja..begitulah doa dan harapan aku yang berpanjangan


20 Mac - Kongsi birthday dengan adindaku yang kini menetap di Klang. Nak ucap pun awal lagi. Tunggu ya!!!





3 comments:

Dinar said...

Salam hormat sifu, terharu sungguh dengan entri ini. Tiada bahasa yang mampu diungkapkan untuk melahirkan penghargaan kepada sifu sud@is...sentiasa menghulurkan bahu untuk saya menangis... dan siap promo lagi...TERIMA KASIH SIFU. MOGA ALLAH MENYANYANGI MU SEKUARGA.

S..U..D..@..I..S said...

apa nak buat dinar
malang tidak berbau
sadisssssssssss sgt ni.....

S..U..D..@..I..S said...

apa nak buat dinar
malang tidak berbau
sadisssssssssss sgt ni.....