Sep 19, 2012

Binatang Pun Pandai Berkasih Sayang....


Manusia adalah makhluk terbaik ciptaan Allah..
Banyak kejadian ditunjukkan sebagai peringatan dan pedoman kepada manusia agar dapat menilai bahawa mereka adalah ciptaan yang lebih mulia, 
tidak melakukan perbuatan yang boleh menjatuhkan martabat mereka sebagai makhluk yang berakal.

Binatang ni ada hati dan perut....
Manusia ..hanya memerhati...


gambar dr fb




Moga ada manafaat bersama

7 comments:

missSenget said...

apa cerita sebalik gmbr ni..?

anjing tu, nk tlg ke..?
ke dia pun ganggu jugak..?

izazeyza said...

Kasih seorang ibu..
ibu beruk tgh pertahan anak dia dari diserang anjing...
kalau tak salah saya la..
betul x?

tehr said...

Si ibu sanggup berjuang demi anak tersayang

Shasha Mohamed said...

Kesian anak monyet tu, accident agaknya.
Itulah kasih ibu...

S..U..D..@..I..S said...

missSenget
mak monyet sanggup apa saja demi anaknya selamat...
tp mak manusia ada yang buang anak
dr ats bngunan...
zalim tahap maxima

izazeyza
rasa camtu gak...ibu mithali..

tehr
berkorban apa saja, klu dah sayang

Shasha Mohamed
sayang mak pda anaknya..

Mario said...

ada video dia kan...?

tula...tergamak campak baby dr atas ek...tp tula...mungkin tanpa sedar.. ntahla...tak dpt nak bayangkan...

blog-tips-kurus said...

saya jenis terlalu empati, sangat sensitif tengok gambar macam ni..