Jun 18, 2014

Pagi-pagi naik motor...

Gelagat, kemanjaan mereka, rasa terhibur
kadang tu marah juga, geram!!!! pun ada
bila kata jangan dia x faham..
nak hukum lebih2 takut pula berdosa..
ya lah ...dia kan binatang, kesayangan Rasulullah pula

dah janji nak jaga hampa semua..
tolong!!!! jangan mengada-ngada..

wpun tak tahu dari mana asal usulnya
tiba-tiba datang menumpang.,,bila dapat makan dah tak tau pi mana.


Marie, nmpak macm pandai bawa diri
kalau kata keluaq 3x, tau ja dia cari pintu..

kalau tinggal rumah 3-4 hari mintak tolong jiran
tengok-tengokkan.. bagi makan la tu..

tapi miss soru ikan rebuehh...

Awet muda x Marie....(ibu)

Toy anak Marie yang manja
Cha yang ensem, abang berwatak pembela

syoknya naek moto


semasa kanak-kanak tadika


Penglipur lara penawar duka....
Anda pula bagaimana?.....





5 comments:

TukangKebun said...

Di sini banyak kucing jantan menumpang siap bergaduh territory lagi. Takpelah bagus juga kurang sikit tikus-tikus kan.

Normala Saad said...

Hehe..tome-tome kucing tu. Kak tak boleh tak ada kucing...rasa kosong hidup.Ni nak balik kampung esuk siap dah pi tempah 'hotel' kat berdua ekor tu..sehari RM16.00...beratuslah juga kena keluar.

@na said...

lesen P je kot ni sud@is...hehehe

ummi aqilah (LM) said...

LM ada sekor nama black. Dulu ingat jantan.. Letak la black. Hahaha. Belek2 rupanya betina

Kutip kat pasar borong. Dia punya perut kempis sgt masa tu. syafiq jerit2 suruh ambik. Terpaksalah abg dia g tangkap. Ambik mlm, nk tido kami letak luar. Dlm hati.. Hilang la tu😁

Esoknya pg2 dia dtg gesek2 kaki. Aduh duhh cair hati. Manja sgt. Klu blk kg mmg rindukan dia. Skrg sedang bunting.

nadia rashid said...

Suka kucing...dulu ada bela sekor nama chibik...lps da meninggal sy x bela apa2 kucing...tp kucing gelangdangan selalu je ada...jd beli aje makanan kucing mnr yg mengiow sy bg je mkn