Aug 20, 2014

Bunga Raya Kuning


Bolehkah kalau kita tanam  jadi gedabak macam ni....
Kombinasi yang baik dari tanah, baja dan siraman....


  

 


Snap bunga kawan beli dari nusseri..

8 comments:

ummi aqilah (LM) said...

Cantiknya yg atas tu. kalau LM dapat..

nadia rashid said...

Itu lah Kadang tertanya mcm tu la kt diri sendiri bila teringin nk beli bunga...cantik kembang betul!

Normala Saad said...

Kalau kena gaya memang jadi gedabak. Kak biasa tanam dulu satu jenis...tapi biasalah dah lama2 boring...abaikan..pastu pokok pun hidup segan mati tak mau la...

kakyon said...

semua tanaman perlukan belaian dan penjagaan baru menjadi subur dan cantik.banyak jga modalnya..

Kakzakie said...

Kakak juga tanam koleksi bunga raya tapi yg bawah sekali tu kakak tak ada lagi. Bunga raya punya species memang banyak...

Suka sebab jenis yg besar:)

@na said...

bayangkan kalau semua bebunga...segar, ceria laman...

Jari Manis said...

Boleh tanan tapi perlu rajin dan d jaga dgn rapi

kakyon said...

sekarang bunga raya ada macam2 warna n cantik2 belaka, namun belum menjadi minat akak utk menanamnya..:)