Oct 15, 2014

Angin ribut yang dahsyat

Subhanallah.
kejadian petang semalam di Kampung Alor Besar Daerah Pendang
amat menyeramkan...

Sumber dari whatsapp



12 comments:

cucubulat said...

salam sudais..
tu la mula2 igt tipu jer,,rupa2nya benar2 terjadi.gerun la kalau disedut dalam pusaran tu.

sudipVSsenduk said...

semalam tengok dlm berita.. seram. Subhanallah, tak pernah terfikir ada puting beliung dkt Malaysia

Kakzakie said...

Sbhanallah.... Sesungguhnya inilah kudroh Allah yg tak terjangkau dek akal kita..

Kalau di oversea mereka dah letak nama puting beliung begini.

@na said...

Tabarakallah...
semua KEJADIAN mengikut aturan YANG MAHA BERKUASA..
WALLLAHUALLAM

AMIIZAA said...

salams,

tgk video dia takutnya....rumah2 habis ranap....dekat dengan kg hubby saya....

TukangKebun said...

Subhanallah, kuasa Allah.

Acik Erna said...

dengar berita kata dan selalu jadi tapi ini yang terburuk..

insan marhaen said...

kat Kedah memang kerap berlaku ribut hingga menerbangkan bumbung dan sekarang puting beliung. secara geografinya, mungkin di situ pusat pusaran angin... ya..

LiNa_Pg said...

Ikut berita kt bkn puting beliung tp belalai air..tak kira apa nm sekali pun..kehadirannya mmbawa bencana...
Ya Allah tgk gmbr pun takut,apa tah lg yg berada di situasi tu

Bunda a.k.a KN said...

Bunda tengok dan dengar dalam tv pun seram jugak rasanya...
Kejadian alam yang jarang2 berlaku...tapi menggemparkan jugak ni..

paridah said...

subhanallah...kebesaran Allah yg ditunjuk agar kita bertakwa..kita ini kecil n lemah.

teh ramuan said...

sempat juga nampak dalam tv
harap mereka yang terlibat banyak bersabar