Oct 8, 2014

Si albab bermaharaja lela.....

Tak sempat nak keluar kebun tuan tanah dah balik......rasakan.....








15 comments:

Honey said...

Salam Sudais,

I geli dengan siput ni. Bila nak buang siap lapik lagi haha. Entah lah.. agaknya sebab namanya siput babi kot hahahahahaha

Kakzakie said...

Itulah nak bertindak tidak bijak bila sudah ketahuan tuan tanah alamat jadi arwahlah semuanya:)

Besar-besarnya Su..

Acik Erna said...

banyak tangkapan tu sud@is

Julie M said...

Geram & geli tgk siput babi ni, hihi x sempat nak keluar dh kena tangkap...

Diana Rashid said...

dah pasang pagar tu pun dia panjat lagi.biasanya siput kalau ada besi ke dawai ke,aluminium ke dia jadi lemah nak panjat2 ni..

kakyon said...

ky kalau jumpa lempo terus kelongkang..nmpk mcm zalim..

sudipVSsenduk said...

pagar mata punai pun dia boleh panjat?

Gee Lion said...

yucks,
geli geleman pulak tengok siput baby ni.. yucksss... lumayan hasil tuan rumah? salam kenal ^^

Normala Saad said...

hahaa..geli hati tengok gambar siput ni. Nampak macam pencuri nak lepaskan diri...

Anonymous said...

Kak Noor

agresif sungguh siput ni

LiNa_Pg said...

Lumayan tangkapan tu mesti hasil intipan gerak khas tu kikiii...

ummi aqilah (LM) said...

Hurmm kat rumah LM semakin byk. Habis pokok ulam raja br semai dia ngap. Sobsss

Org kata tabur garam tp LM x smpi hati pulak membunuh

AMIIZAA said...

salams kak,
banyaknya mat albab tu.....suka dia ya .....

TukangKebun said...

Orang Peranchis kalau tengok ni suka kut boleh buat escargot.

@na said...

haaa tang mmg tak tahan la...