Nov 25, 2014

Benih dah hilang jenama...

Benih apa yang disemai pun tak tau, sbb dah tak ada label kat plastik benih.. ermmm ..teruja  menunggu pokok apa yang sedang naik...
kailan , sawi?.........rasanya tak semai benih kedua-dua sayur tu....




Mungkin ada diantara kawan-kawan yang kenal pokok ni.....



13 comments:

Normala Saad said...

Kalau tak kobis..kailan lah kut..

AMIIZAA said...

mcm pokok terung:)

kakyon said...

pokok terung kut sue..

Kakzakie said...

Kakak rasa brokoli tengok pada daunnya.. Kalau tak pun kailan.

@na said...

hehehe...hilang jenama!..
rasa macam pokok kobis ni sudais...tunggu, kalu menggulung tu sah la na...

Hati Berbicara said...

kailan

ummi aqilah (LM) said...

Hihihi.. Saya tak tau. Tp ada gak sepokok daun gini. Semai byk dia tumbuh satu je. Sy syak terung panjang

nadia rashid said...

sudais..rasa nya kalian..sebab kailan yang sy tanam sekarang rupanya mcm ni...

❤Kamsiah❤ said...

akak nak teka pun kurang arif la..

suka suka said...

Nampak macam kobis..

Najib Ariyan said...

macam pokok terung jer... maybe benih tu memang ada kat tanah tu

Julie M said...

Assalamualaikum Kak Sud@is, mcm pokok kailan je tu :)

teh ramuan said...

aku lagi la tak kenal
yg pastinya benih sayur