Aug 1, 2010

Cerita Lawak Bodo......


Seorang salesman sedang mempromosikan produk perusahaannya kepada seorang pelajar kolej.. Dia menanyakan pertanyaan tentang produk yang dipakai pelajar tersebut.


“Sabun mana yang anda gunakan selama ini?”
Pelajar tersebut dengan selamba menjawab, “Sabun Baba.”

“Kalau deodorant, deodorant mana yang anda gunakan?”
” Deodorant Baba,” jawab pelajar itu.

“Minyak wangi?”
“Minyak Wangi Baba.”

“Shampoo?”
“Shampoo Baba.”

Akhirnya dengan kecewa si salesman bertanya lagi, “Ok, apakah jenama Baba ini jenama tempatan atau luar negara kerana saya belum pernah dengar? Siapa tahu - Anda selama ini memakai produk yang tidak sihat.”

Pelajar itu menjawab, “Bukan jenama tempatan atau luar negara. Baba itu rakan sebilik saya.”

hehehe...bodo nya

20 comments:

NuSaNa NoSa 91 said...

komen ikhlas..
cite ini mmg lwk..
^_^

the sastraboy said...

ohoho!

nak lawak lain. haha!

Gransazer said...

lwk btul..
terserlah tipu helah salesman..
haha

ImanCo said...

hadoi~ ingatkan ape la...

S..U..D..@..I..S said...

@NuSaNa NoSa 91 - ye ka lawak... bodo bodo g2..apapun tq

@the sastraboy - nak lagi?
tunggu!!..

@Gransazer - tersipu sipu agaknya salesman tu..hehe..

@ImanCo - sekali sekala...hehe

Gransazer said...

segan sndiri..
pasni bleh la jwb cmni kt salesman..
haha

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

yes teruskan jassss

wantong said...

jalan2...

najwa said...

siyes sengal!!ngeeeeeeeee

S..U..D..@..I..S said...

@Gransazer - lain kali x mai lagi kot..

@b.r.u.t.a.l.s.o.l.o - hehe...

@wantong - komen lah apa yg patut..

@najwa - ilangkan boring..

sarah shafie said...

hehe..penat salesman tu pkir..nnti salesman tnye kena jwab cmtu lah..

S..U..D..@..I..S said...

@sarah shafie - idea tu sarah..try la

diana said...

aku pun tertipu mcm salesman tu..
ingatkan betul2 le dia guna
barang jenama baba..

Derus said...

igt betul2 ada jenama baba..huhuhu

S..U..D..@..I..S said...

@diana - x lama laagi ada la kot..hehe..

@Derus - sekelip mata Baba jadi femous

ASaDa RyutaRo said...

kahkahkah.. adeh2! dasar tak pernah beli sendiri punya la ni.. hahahaha

S..U..D..@..I..S said...

@ASaDa RyutaRo - sian cik Baba ya...mintak mak beli yang beru..hehe

Derus said...

igt betul2 ada jenama baba..huhuhu

sarah shafie said...

hehe..penat salesman tu pkir..nnti salesman tnye kena jwab cmtu lah..

ImanCo said...

hadoi~ ingatkan ape la...