Sep 28, 2010

September yang tidak ceria

Aku memang fobia September - bermula 15 September 2008
Kini sudah genap 2 tahun

Hari ini Alhamdulillah ku panjat kesyukuran padamu Ya Rabb diberi kesihatan yang baik , semuga dengan rahmat mu ini aku lebih bermuhasabah diri dan mendekatkan diri padamu. Bimbinglah aku kejalan yang kau redho Ya ALLAH amin, amin amin Ya Rabbal alamin


Berita2 yg kurang ceria
Bermula 1 - 30 sept 2010 kenalah tunaikan Akujanji bertugas mengikut arahan dari semasa kesemasa walaupun bulanpuasa, (tahun lepas pun sama)..kenapa dibuat bulan puasa, semua ini kehendak siapa, tp takpa ..pejam celik pejam celik dah nak abih pun , sorang sikit kena rasa..


Datang lagi satu berita
Kena buat pilihan
setuju atau tidak setuju.

Kalau setuju kena akur segala arahan termasuklah kemungkinan dipindahkan kerna kenikan pangkat atau pun anda diperlukan berkhidmat ditempat lain sama ada mengisi kekosongan atau membantu perkhidmatan (halamak sejuk tempurung lutut aku)


Kalau tidak setuju anda ibarat melukut ditepi gantang, atau anda dipinjamkan dengan katalain jawatan hakiki bertukar menjadi Khas Untuk Penyandang (KUP).


Apa pun aku dah setuju untuk jadi melukut ka antah pun x tau..biarlah asl kan aku tidak disepak terajang manalah tau kot2 sampai ke Gua Musang ... haa nak mampos.


Lagi berita x ceria
Rombakan unit yang happy2 ceria.
Datang pegawai2 baru yang mungkin kah lebih ceria atau sebaliknya

Nampaknya terima aja ya....ku coba untuk ceria....

12 comments:

tehr said...

gua musang?
sekarang ni musim orang tukar orang ke?

NARDtheNERD said...

oh.
xpaham.
pasal keja kot.
haha.
:)

~Nur Zulaiha~ said...

tak phm jgk...

plz make yrself ceria sllu la yer.. :)

S..U..D..@..I..S said...

@tehr - ntah lah cikgu ..tak kot andaian sendiri ja

@NARDtheNERD - yoyo hehe

@~Nur Zulaiha~ ya semestinya...tq nur harap2 pas ni secerah mentari pagi yang kudus..tinggi harapan tuu

Cik Bucken said...

rilek la encik sudais.jgn tak ceria~ ceria itu indah..^_^

Ezao' Edogawa said...

mestilah pasal kerja apa lgi.. :)

HaNTwO said...

gua musang ok lagi...kalo guatemala ada bran?? hehehe gurau je :)

@na said...

C fu ni, smlm stress ari ni tk ceria plk. september fobia mgkin ikut musim kot. now islamophobia!!! Apa2 pun cfu ttp sihat n maintain. Tu yg mahal tu.

iszieylyanziy said...

gua musang???aish,,,

S..U..D..@..I..S said...

@Cik Bucken - dah penghujung September ni.. harap oktober n seterusnya menjanjikan Berita Sinar Harian

@Ezao' Edogawa - periok nasi tuuu...

@HaNTwO - hahh dekat ngan Karala tu mungkin x tentu hala

S..U..D..@..I..S said...

@@na - roda hidup laju betoi bukan mantain, puntang pantin adalah

@iszieylyanziy - nama tempat tu menyeramkan

S..U..D..@..I..S said...

@@na - roda hidup laju betoi bukan mantain, puntang pantin adalah

@iszieylyanziy - nama tempat tu menyeramkan