Oct 1, 2010

Boss Lelaki & Wanita - Mana OK?


Selamat pagi boss
Boss, siapa pun boss kita

kena akur perintahnya,

ikut rentaknya (boleh ke? semedang ja nak ikut)

jaga maruahnya,

simpan rahsianya,

hurmatinya..


Boss...ada yang suka dipanggil boss, ada yang x suka
kalau nampak cam dia sukahaha... panggil saja....biar boss rasa semangat... Kalau boss rasa semangat semua kerja berjalan lancar, kita pun x penat..betul x..


ramai yang beranggapan keja dengan boss pompuan ni leceh..cerewet..bossy.. emosional.. ada ka cam gitu?


boss lelaki x bossy ka, x cerewet?


Bagi aku boss lelaki ka pompuan tak kisah ....asal bertindak secara pro/relevan tidak mengikut telunjuk mana-mana pembodek atau yang suka ngok ngek tu ok ja


sapa ada pengalaman keja dengan boss lelaki dan wanita, boleh kongsi2....


Bulan ni boss baru..pompuan juga...selamat datang boss

hai macam mana agaknya boss baru ni......jgn bossy2 sudah la....

12 comments:

echah mashuri said...

org ckp bos pmpuan crewt..kak echah pn ckp cmtu..tp xtaula sbb xde pglamn ag..hihi

tim said...

lelaki pempuan tak kisah
yang penting sporting

Hali3isa a.k.a L3ha : SSA said...

dua-dua pown oky~ hehehehe. tapi kalu boss lelaki nie kena aty2. sebab takut dapat yang miang~ hehehee~

S..U..D..@..I..S said...

@echah mashuri - ya ka echah...x juga ada yang ok ja...

@tim - sporting tu yang penting kan..kann

@Hali3isa a.k.a L3ha : SSA - opp yang ni bahayas..hati2

Cik Jari said...

2-2 okay kalau kita okay

yahaya said...

bos antara perempuan dan lelaki,tengah tengah..tu yg best :)

azhar said...

lagi susah kalau boss laki bini...oooo pening selalu gaduh nak buat desicion mcm kat tempat keje aku...

S..U..D..@..I..S said...

@Cik Jari - terima sajalah laki ka pompuan no...

@yahaya - haa.. yg ni x faham

S..U..D..@..I..S said...

@azhar - susah juga kalau macam ni ya..... logiknya x patut sekali.

tehr said...

aku suka bos lelaki
bila bos perempuan, payah nak agak ke mana arahnya...

S..U..D..@..I..S said...

@tehr - bos pompuan suka hias bilik dengn bunga2..
bos lelaki suka keluar lama2.betul x

tim said...

lelaki pempuan tak kisah
yang penting sporting