May 13, 2012

Selamat Hari Ibu

Sambutan Hari ibu dah nak sampai kepenghujungnya, apa pun nak ucapkan selamat hari ibu pada semua yang bergelar ibu, bakal ibu amnya pada semua wanita kerana wanita itu adalah ibu.

Siapakah orang yang paling kaya? 
Orang yang paling kaya tentulah orang yang berharta

Siapakah orang yang berharta itu?
Orang yang berharta adalah orang yang masih punya ibu dan ayah....
kerana ibu dan ayah tidak boleh dicari, dibeli, dioder
hargailah pada yang masih ada
lapangkan masa untuk mereka....
sayangilah mereka seadanya

Aku
"Ya Allah ampunkanlah dosa2ku
dosa kedua ibu dan ayahku
kasihanilah mereka sepertimana mereka mengasihaniku semasa kecil"
aminnn///

ibu-dan-anak
sumber: http://www.waislama.info 'canyiknya ibuku'
Masih ada ibu ..boleh telefon sekarang..

11 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

selamat hari ibu buat ibu awak.apa khabar skrg?lama x jenguk laman awak

MulutPayau said...

selamat hari ibu utk semua yg bergelar ibu....

Anonymous said...

Kakak dah call mak kakak sdbra :)

ibundo said...

amin.. amin..

tehr said...

Amin
petang ni ada janji nak pergi ke rumah mak

Kunang-Kunang said...

Betul tu sudais,

Ayah dan ibu tak ada dijual di mana-mana kedai. Sayangilah ibu.

CIK TOM said...

slmt hari ibu..sayangilah dan hargailah ibu selagi berpeluang..

Nens Collection said...

aminnn...ya rabbal alamin..;)

insan_marhaen said...

semasa ibu_suri sihat dulu, selalunya hantar kad untuk ucap selamat hari ibu pada mak. tahun ni cuma talipon je.

LadyBird said...

walaupun sy bukan ibu.. tp sy ade 10 org anak sedare.. kire ibu jugaklah kan mr sudais? :D

CIK TOM said...

ibulah ratu hatiku...sayang ibu!