Dec 3, 2013

Yang bernama Marie


'Marie' nama yang di beri
Makan tidur semua di sini
Pandai juga bawa diri
Kasih sayang tiada terperi

post istimewa dari marie

obesiti

anak marie

 Marie ada anak anak yang nakal dan comey, cerita dilain n3

12 comments:

Mime MF said...

comeynya marie posing..!!>.<

atuk said...

Assalamualaikum

penghibur tu...

insan marhaen said...

Rumah IM tiada 'Marie'. Sebab itu agaknya tikus naik ekor...

suka suka said...

Nampak manja nya ..

NM03 said...

salam kenal. singgah sini terus follow. jom follow dan join kite jugak. maceh...

teh ramuan said...

memang hilang masalah dalam kepala bila tengok gelagat kucing
lebih2 lagi yang masih kecil

Norizan J said...

keluarga marie tajuk album nye hehe..comei nye marie..

sud@is said...

Mimi MF
kadang2 ok , tq singgh lg

Atuk wsalam
ya penglipur lara terapi juga

Im
si marie ni bukan menikus pun, makn tdoq jaa cuma dia mnja tu yg syg sgt

suka suka
asal kucing jalanan sj tu..

NM03
salam kenal sggh lg, tq nnt kunjung kesana pula ya

Tehr
ya cikgu sebagai pghibur peneman, bole hilang stress jg

NorizanJ
tq, saling menumpang kasih,. sggh lg salam kenal

LadyBird said...

name mcm biskut :D

@na said...

salam sud@is; nmpk marie tu mcm dh malas2 nk begerak...jgn dok biarkan sud@is nnti tk pasai2 nk kena bg SDII hehehe..

ummiross said...

comelnya marie..jom kawan dengan cicie, nampak macam sepadan pula, hihi..

cik tom said...

gebunya marie ni...comel nama2 kucing..ada x nama kucing ciktom? hehe..