Jan 29, 2014

Bodyguard Kebun

Setiap petang Marie landing dikebun sambil cuci mata tunggu boypren..


sekaler ja dengan tanah

senangnya dalam hati... ambik angin kat sini.......


7 comments:

Scarlett O'Hara said...

Eeh!Sama dengan Panji kitalah.Comel!

Awin said...

bodyguard kitorang nama osloth...kucing jantan. lebih kurang designnya mcm yg ini tp kaler grey

TukangKebun said...

Comelnya Bodyguard. Bodyguard saya yang rajin mengikut ialah ayam belanda jantan dan 2 ekor ayam mutiara.

teh ramuan said...

sama la dengan yang kat rumah ni
memang ngikut je kerja
haha

MulutPayau said...

Comelnya bodyguard tu....

nadia rashid said...

siap ada bodyguard..kat sini takde bodyguard tu sebab merata-rata pendatang tanpa izin membuat toilet dimini kebun kami

sud@is said...

Awin
minat kucing juga ka ...

TukangKebun
ayam belanda pernah tengok, ayam mutiara belum kenal lagi.. nnt TK boleh upload n3.

teh ramuan
Ok juga kan boleh buat teman wpun dok cokoh sajaa...

MulutPayau
comel manja tapi melampau sangat...

nadia rashid
bodyguard pun buat onar juga kadang-kadang...