Sep 17, 2014

Jus buah-buahan campuran- bukan buah dari kebun

Bolehkah istiqomah...


pekat bersari



11 comments:

@na said...

jus tembikai campur apa tu sud@is? tembikai tak tnm ka?

Ibu Qistina said...

uishhh merahnya mak ngah warna air sud@is, air buah ape tu sud@is.

Normala Saad said...

Tembikai + roselle ke...merahnya..

ctpayong said...

cuba pulak air kelapa muda campur susu cair atau ice cream....sedap!!!

TukangKebun said...

Pekat betul ni.
Banyak khasiat nampaknya.

Kakzakie said...

Tak kiralah dari kebun ke membeli kalau tak rajin tak menjadi Su.

ummi aqilah (LM) said...

Moga istiqamah. Takda sugar ye?

LM ni byk sgt ngap buah, gemuk sbb buah la jawabnya sejak2 mabuk ni

ASaDa RyutaRo said...

merah betul jus ni. terus jadi darah lepas minum.. hihi..

❤Kamsiah❤ said...

jus apa...pekat bersari...fresh tu..

sud@is said...

@na

Haa.. jus tu bukan campuran buah tembikai, nmpak merah kan?..tunggu @na tanam dulu buah tembikai...hehe.

Ibu Qistina
Jus buah merah makngah dah jadinya...
Campuran buah naga, karot dan tomato..sedapp juga boleh try ibu QIs...

Normala Saad
Campuran buah naga, karot dan tomato.. hantam sja apa yang ada prabih stok kak mala...

ctpayong
Nanti boleh la cuba resepi kak CT
tu.. air kelapa muda + susu cair @ ice cream....jadi coconut shake...

TukangKebun
harap macam tu TK, cuma tak bleh nak disiplin, minum pun time rajin...

Kakzakie
Btoi sangat....yang penting rajin istiqomah buat tiap hari...

Ummi Aqilah(LM)
Dijamin takda gula LM..
Nak jus original konon...
Ibu2 mengandung digalakkan minum banyak jus buah2buahan ya....bg anak sihat dan cantik.. hehehe

ASaDa RyutaRo
Cubalah try jus merah makngah nii sedap tau ....takada jual kat gerai maupun restoran....


Bunda a.k.a KN said...

Campuran jus yang sehat ni...bunda suka...
Cantik dan kuat betul merah buah naga tu yer...
Terasa dah sejuk tekak bunda melihat jus merah menyala yang menggoda tu...
Meh secawannn...