Sep 10, 2014

Mushroom soup n garlic bread.... cubaan.....

resepi ada ayam (diganti udang) karot n daun bawang saja2 taruh..

roti gardenia

15 comments:

mai has said...

tgk gamba mcm cubaan dah berjaya...hehe

cucubulat said...

wah terasa kesedapannya!,,garlic bread n mushroom soup dah tu terbau sampai ke sini dah..terliur huhu

LiNa_Pg said...

Memang sedap ni

Kakzakie said...

Mushroom soup memang gandingan mantap dia dgn garlic bread.

Normala Saad said...

Tak ada resepi ke...

Ibu Qistina said...

mushroom soup + garlic bread bergabung meletup sedap. :D

nadia rashid said...

Definitely perfect match for breakfast

ummi aqilah (LM) said...

Sedap tu

@na said...

sud@is, tempek la resipi, kami pun nk try jgk...hehehe

Tihara said...

memang sedap
biasanya makan yang kat pizza hut tu.. :)

makchaq said...

Favourite budak2 kat rumah makchaq jugak ni..

Bunda a.k.a KN said...

Bunda suka makan macam ni...selain dari roti gardenia, roti perancis ...roti wholemeal pun sedap...sehat....

TukangKebun said...

Sedap ni masa musim hujan ni lagi syok.

teh ramuan said...

siapa yang rajin mencuba
memang tak jauh dari kejayaan

kakyon said...

Biasa KY bancuh yg ready made jer..cicah roti prancis beli kat giant..